субота, 11. јун 2016.

MOVIES I WANT TO WATCH THIS SUMMER | #SummerWithNina


- Iiii izgleda da imamo novu rubriku! Ne znam zašto sam uvek toliko uzbuđena pred neku novu rubriku, ali zbog ove znam razlog-LETOOO! Ljudi ja se raspuštam za praktično sekund, mislim ova dva dana će proći kao od šale, i onda ću moći da se 100% posvetim letu, i naravno blogu. Tako da pripremite se za mnogo #SummerWithNina postova već od današeg dana. A za ovaj prvi sam odlučila da to jednostavno bude post o filmovima koje treba obavezno da pogledam (a i vi, ukoliko niste) ovog leto, i koje jako dugo planiram. Pa haajdemo. ☺


The Notebook

- Mislim da je jako čudno da ja, kao veliki ljubitelj filmova nisam pogledala ovaj film. Tj. zapravo jesam, ali samo deo i pre jedno tri godine, tako da se to valjda ne računa. Uglavnom, u filmu se radi o dvoje mladih koji su imali letnju romansu, i posle godina razdvojeni ratom su se ponovo sastali. Film je iz čak iz 2004. godine, ali mislim da je dobar uvek da se gleda. Tražila sam i ima ga pogledati na Popcorn Time. 



Star Wars

- Sa obzirom da sam veliki ljubitelj naučnofantastike, stvarno bih volela da pogledam ovaj film. A evo šta sam iskopala na Vikipediji "Prva polovine priče Zvezdanih ratova se vrti oko Anakina Skajvokera, čoveka čija se borba između svetle i mračne strane reflektuje na sudbinu cele galaksije. Prva tri filma, poznata kao prethodna trilogija, prikazuje Anakina kao talentovanog mladog Džedaja (čuvari mira i predstavnici Svetle strane Sile) i njegov pad ka Mračnoj strani Sile, pod vođstvom gospodara Sita. Anakin postaje Dart Vejder. Dart Sidijus, njegov učitelj, veštim spletkama dovodi do pada Galaktičke Republike i usponu nove Galaktičke Imperije, koji označava početak građanskog rata.  Drugi deo serije, poznat i kao originalna trilogija (jer su ti filmovi prvo snimljeni), vrti se oko Anakinovog sina, Luka Skajvokera, koji postaje pripadnik Pobunjeničke Alijanse koja pokušava da uništi Galaktičku Imperiju. Luk se obučava i postaje poslednji Džedaj (i prvi nove generacije, prema književnim nastavcima filmova) i verovatno je jedini koji se može suprotstaviti Vejderu i njegovom učitelju i gospodaru, imperatoru Palpatinu." Da, izgleda da će to Nina da gleda. ☺


Allegiant

- Pričala sam vam koliko jedva čekam leto kako bih napokon mogla da pogledam drugi deo jednog od mojih omiljenih filmova Divergent. Tako da se jako radujem letu kako bih napokon mogla da ga pogledam i vidim šta će se dalje dogoditi. A o Theu Jamesu da i ne govorim...


Inside Out

- I sledeći film je nešto što sam odavno videla, i primetila da je izazvalo dosta "buke", pa bih i ja volela da ga pogledam kada mi napokon dođu slobodni letnji dani. U pitanju je animirani film za svakoga ko voli takve stvari, a ja volim sve žanrove sem horora, tako da moram ovo da pogledam.



Expelled

- Naredni film prosto MORAM da pogledam jer u njemu glumi Cameron Dallas. Film mi se čini uzbudljivim, a koliko sam pročitala na internetu, radi se kako jednog dečka izbacuju iz škole zbog smicalica koje je pravio, ali njegovi roditelji misle da on i dalje ide u školu, tako da on mora da se krije od njih, a nešto kasnije on upoznaje jednu devojku...


Step Up 2 

- Došli smo i do poslednjeg filma za današnji post. Sa obzirom da sam gledala prvi deo Step Up filma pre negog vremena, nikako nisam imala vremena da odlgedam i drugi, to planiram na letnjem raspustu. Inače, to je jedan od najboljih plesnih filmova, tako da ko voli takve stvari preporučujem mu. 


- I to bi bilo sve za današnji post. Pre nego što ga završim samo bih želela da vas zamolim da mi u komentare date neke predloge filmova koje mogu da pogledam, jer stvarno planiram da ih prikupim mnogo. Hvala na čitanju, a mi se viiidiimo! ♥
yours:

22 коментара:

  1. Odlični su svi filmovi *-*

    Ako hoćeš učlani se u moj blog, link: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. јун 2016. 16:39

    Last night I watched Inside Out and I think my little sister didn't understand it, so I would say everyone can watch it. I suggest you watch Terminator, Snowhite and the Huntsman.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I'm sure Inside Out really can be perfect for everyone. Ty for suggestions. :)

      Избриши
  3. Gledala sam skoro sve filmove sa liste i odlični su! Dopašće ti se sigurno. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam gledala nijedan od ovih filmova, tako da, izgleda - ovo ljeto zajedno gledamo. :D Svi filmovi zvuče veoma zanimljivo. Star Wars već dugo želim da pogledam. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Expelled sam pogledala samo zato što glumi Cam *-*, i predobar je film, uživati ćeš. Također, predlažem ti Dear John ako nisi već pogledala, film je preodličan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sve sam ih odgledala i moram ti reći da su odlični, najviše mi se svidjaju Expelled i Allegiant <3
    Učlanila sam se, blog ti je predobar

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Imaš predobar izbor filmova! Ja sam sebi u malenu čašicu stavila papiriće sa raznoraznim filmovima i kada nemam inspiracije, odgledam onaj koji izvučem. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Expelled je odličan film i pogledaj ga što pre. :)
    Divan post!

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/nuttaeffects-bb-cream-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман12. јун 2016. 16:38

    Notebook mi je definitivno all time favorit, iskreno se nadam da će se i tebi jako svidjeti :)
    Također, film koji sam ja nedavno gledala i koji me apsolutno oduševio je 'Room', imaš sve preporuke za taj film od mene!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Definitivno moraš pogledati EXPELLED jer je film predivan, naravno kao i Cam kog toliko obožavam. Stvarno, film je presmešan i zasita ćeš uživati. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ne znam zašto, ali me ne privlači Star Wars, ali javi dojmove. Pogledaj Behaving Badly umrijet ćeš od smijeha. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши