четвртак, 22. септембар 2016.

Pretty Little Liars TAG

- Pošto većina vas zna koliki sam PLL fan, nisam mogla da odolim da ne napravim ovaj post kada sam ga videla kod Amine na blogu, a u pitanju je PLL tag. Kroz post ima nekih spojlera, tako da ako niste odgledali sve ili barem većinu serije, bolje vam je da ne čitate ovaj post. ☺

1. Omiljeni lik?

- To je definitivno Hanna Marin, mnogo je zabavna i stvarno mi je draga ona kao i njena glumica Ashley Benson, koja je prelepa. ☺


2. Šta misliš, ko radi u ''A timu''?

- U poslednjoj epizodi sedme sezone koja je izbačena je se otkrilo ko radi u "A timu" ali se i dalje ne zna lider, dakle nemam pojma koje glavni, tj. A.D. sumnjala sam i u Noela i u Jennu ali oni ipak nisu glavni.

3. Najbolji par u seriji?

- HALEB! Naravno šipujem i Spoby, Ezria, Emison, ali Haleb je stvarno najbolji par ikada! 


4. Najupečatljiviji otrcano / glup trenutak?

- Uhh, ima ih premnogo, ali Hanna i njeni ispadi... pa svi njeni ispadi haha. Tako da iskreno nemam pojma, zaista ima dosta stvari. ☺


5. Omiljeni ''zlikovac''?

- Definitivno Mona, ako nju mogu da ubrojim u zlikovca, mnogo mi se sviđaju njene osobine i što je jako pametna, ne znam, nekako mi je draga, a iako je na početku bila "glavni zlikovac" posle toga je dosta pomogla "Lažljivicama".

6. Za koga predviđaš da će postati zlikovac?

- Nemam pojma zašto ali mislim da će to biti Wren, njega mnogo volim ali radio je neke neobjašnjene stvari ranije, tako da možda ga opet ubace. 


7. Koju devojku misliš da je ''A'' najviše povredio?

- Sve ih je dosta povredio ali nekako mislim da je najviše Hannu i Spencer. Kada su bili u "Dollhouse" Spencer mislim da je najviše propatila, ali Hannu je u sedmoj sezoni kidnapovao i mučio, tako da...


8. Čiji stil najviše voliš? Čiji stil je sličan tvom?

- Jako volim Arijin stil jer je dosta drugačiji, međutim ja se stvarno ne oblačim tako, ali kad bih baš morala da izaberem koji je najsličniji mom to bi možda bio Emily-in, ali ne onaj ranije, nego iz 6-7 sezone. ☺


9. Ko ti je simpatija u seriji?

- Caleb, Toby, Jason, Wren, Ezra, iskreno svi su mi lepi haha.

10. Koji ti je najneomiljeniji lik (sa devojkama i bez njih)?

- Ne podnosim Jennu, Saru Harvey, Noela, doktora Rollinsa, detektiva Wildena (iako je pola njih mrtvo ali neću spojlovati ništa). A od njih 5 najmanje draga mi je Alison, iskreno ne podnosim njene prevere, laži, i nikad joj se ne može 100% verovati.

11. Koji momenat je za tebe bio najšokantniji?

- Uhh, zadnja izbačena epizoda 7 sezone ili kada je Hanna kidnapovala _____ (opet ne bih da spojlujem), ili kad je Spencer "pomagala" A timu, a i onda kad smo otkrili ko je drugo dete Mary Drake. Ima barem jedna šokantna scena u svakoj epizodi.

12. Šta bi uradila da je ''A'' napao tebe?

- Dosta puta sam razmišljala kako bi mi bilo da sam na njihovom mestu, i iskreno, ne znam. Mislim da bih kontaktirala policiju ali ne (nesposobnu) Rosewood-sku nego iz nekog drugog grada, definitivno ne bih mogla da se smirim dok je A na slobodi i dosta bih se pazila. 

- I to bi bilo sve sa pitanjima, iskreno ovo je bio jedan od zanimljivijih tagova a i postova koje sam radila, a ako i vi gledate PLL slobodno uradite ovaj tag. A mi se vidimo uskoro u sledećem postuu! ♥

20 коментара:

  1. Fantastičan post Nina! Ja sam odgledala samo 1. i 2. sezonu i serija je predobra! Odlično si odgovorila na pitanja *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Iskreno, nisam gledala PLL, ali moram kada odgledam Supernatural <333


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Joj ja bih sad tako rado nastavila sa gledanjem PLL-a tamo gde sam stala na raspustu, ali ipak neću još, bar dok se još trunkicu ne prilagodim srednjoj školi hah. :) Veoma lepo post, slažem se Toby je baš divaaan. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, i sama sam pllobsessed :D Samo dosadilo mi ova ''vuča za nos'', nikad saznati za zlikovca ...

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши
  5. Predobaar post, ja gledam pll i super je! Haleb naj! <3

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Mnogo volim ovu seiju. Pri kraju sam pete sezone, aki zbog skole ne stizem da odgledam nekad nib5;epizoda neeljno. :(
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!!! Obozavam PLL!!! ♥♥♥ I meni su favorit Hanna i Caleb! ♥
    andjelinkutak2000.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam zaluđena PLL-om, moraću da uradim i ja ovaj tag, dosta je zanimljiv! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo volim Pll, zapravo sam sve izbacene epizode odgledala. Omiljeni lik mi je Spencer, ali volim i Hannu, takodje mi Alison nije nesto posebno draga, a volim Monu, tako da, slicne smo. Odlican post, kao i blog. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam gledala pll ali mi se čini kao zanimljiva serija. Odličan blog, zapratila sam te ♥

    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши