уторак, 27. септембар 2016.

#LiterallyMyLife - septembar (pictures edition)


- I došao je i taj deo meseca- kraj. I dalje mi je neverovatno da je prvi mesec mog osmog razreda prošao i iskreno se NADAM da i ostatak neće proći tako brzo. U svakom slučaju vreme je za ovomesečni #LML post, a pošto već dugo planiram šta bih mogla da promenim odlučila sam da jednostavno ubacim neke random fotke jer mislim da je svaki post dosta kvalitetniji i zanimljiviji kada se ubace slike tako da od sada bih trebalo da ih ubacujem u svaki LML post a i u ovako postove.


- Prvo i prvo pričaćemo o školi, jer šta je drugo aktuelna tema ovih dana. Iskreno, ne znam, nije toliko teško ali hemija, hemija ljudi, iz koje imam četvorku, retko šta da razumem. Za sada jedino iz biologije imamo ocenu, i to je u mom slučaju petica, gradivo ove godine iz biologije je zaista lako pa mislim da mi to daje veću motivaciju da je učim. Takođe imali smo neke inicijalne testove od ministarstva koji su okej prošli, iz srpskog 13 od 14 bodova a iz matematike 8 od 15, sa srpskim sam prezadovoljna ali matematiku nemam pojma tako da mi je i ovo okej. Kako je vama u školi za sada? ☺



- Nisam imala nešto vremena za čitanje knjiga jer smo dosta kilometarskih tekstova imali da pročitamo iz srpskog. Pored toga takođe nisam imala vremena za gledanje serija, ali ionako pauziraju Pll, mada je 20. septembra krenula da se emituje 2. sezona serije Scream Queens tako da ću to krenuti da gledam kad malo odmaknu epizode. Prošlog vikenda je drugarica prespavala kod mene tako da smo gledale film Alice Through the Looking Glass, i iskreno meni je bio super jer volim takve filmove ali nju je malo smorio, tako da ne znam, vi pogledajte ako želite  pa procenite. Da li ste vi nešto čitali ili gledali u septembru?


- A  što se vremena u septembru tiče mnogo me je nerviralo jer je bilo jako promenljivo, jedan dan se smrzavam a drugi mogu da se sunčam. Iskreno se nadam da će u oktobru vreme biti onako pravo jesenje, bez preteranih ispada, da jednom znam da li treba da nosim jaknu u školu ili ne. Nekoliko dana je bilo baš onako prijatno za šetanje i vožnju rolera, ali to je ipak više proleće tako da se nadam da će oktobar biti super fall!



- Inače da vam se pohvalim da sada imam i zeca, i znam presladak je. Na slici bukvalno izgleda kao da je u zatvoru ali kavez mu je dosta velik i dosta ga puštamo napolje tako da je baš srećan. Mnogo volim životinje i iskreno mislim da ću jednoga dana imati pun stan njih kako sam krenula, ali ozbiljno. ☺

OMILJENE PESME OVOG MESECA:


5 Seconds of Summer - She's Kinda Hot


Demi Lovato - Confident


Shawn Mendes - Mercy


The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya

- I to bi bilo to za današnji post, a mi se vidimo u sledećem. Recite mi da li vam se više dopada ovako sa slikama ili normanlo kada pišem #LML. Baaajjjj! ♥

25 коментара:

  1. Meni se baš dopada ovako sa slikama, super je! ♥ I meni je septembar prebrzo prošao, kao i cela ova godina ustalom. Sledeće nedelje krećem na faks, a imam osećaj kao da je i dalje jul i kao da je preda mnom i dalje dug odmor. Videćeš koliko će ti osmi razred proleteti. I osmi i svaki sledeći... P.S. Zeka ti je presladak! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne <3 Iskreno ja ne vjerujem da je već završetak, prebrzo je prošlo. Kod mene u školi je užas, već imam ocjene iz biologije, matke, itd.. Uh, zeko mi je prekjuuut.

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Baš volim ovu tvoju rubriku LML, najkreativnija rubrika do sada♥ nekako originalno ti je sve, i da... neću zaboraviti pohvaliti fotografije jer su savršene *-*
    This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, bas mi je bilo zabavno da ga citam. Obavezni dodavaj slike u SVE svoje postove, jer su divne idefinitivno savrseno uktase i uklope se u citav post, cak i kada su random :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su ti super. Također sam zadnjih nekoliko dana zaluđena pjesmom ''Mercy''. Meni je mjesec brzo prošao jer sam iskusila brdo novih stvari i promjena te su nastavnici počeli sa bombardovanjem ispitivanja. :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zeka me je oduševio, ah, preesladak je! <33 Inače, trudi se oko hemije, ali ako baš ne ide, dođi kod mene, pa ćemo da držimo privatne časove haha ;D PS Objavljuj stalno svoje fotke, diiiivne suu!!! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, super rubrika i sve, zec je presladaak kaso i slikice. :D <33

    ОдговориИзбриши
  8. Fotkice su savrsene, drago mi je sto cemo ih cesce vidjati u postovima, sjajna ideja. ♥ I Zeka je stvarno presladakk. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su ti stvarno lijepe, ali zeko je presladak haha, ja sam sada prvi srednje i dobro sam se snašla, sve mi ide osim kemije haha jer između mene i kemije jednostavno nema kemije xD
    Stvarno dugo nisam bila ovdje pa sam ropustila dosta postova na tvome blogu što mi je žao ali pokušat ću ih ovaj tjedan pročitati što više i nadoknaditi što sam propustila haha

    i da otvorila sam svoj prvi youtube kanal i bila bih ti mnogo zahvalna kad bi bacila pogled pošto sam tek na početu :D sve piše u ovome postu: http://strujadreams.blogspot.hr/2016/10/moj-prvi-youtube-kanal.html
    Unaprijed hvala! :*
    -Sara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i da od ovih pjesama ja obožavam od shawna mercy i ovu četvrtu Don't let me down haha *.*

      Избриши
    2. Hvala puno, pogledaću. Uhh, hemija, srećno sa njom :)

      Избриши
  10. Imam sve te pjesme na playlisti. *-* I liiikeee them! ♥ ♥ ♥ Moram ti ukrasti Pretty Little Liars TAG. :D <3

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши