понедељак, 15. август 2016.

BACK TO SCHOOL 2016 WISH-LIST!

- I kao što vidite u naslovu, u današnjem postu sam odlučila da uradim wish-listu za povratak u školu, ovoga puta stvari su sa različitih sajtova, YOINS, SheIn i ZAFUL. Ja stvarno volim da sklapam ove liste jer mi takođe i pomažu da skontam šta želim da  kupim za neku priliku, i ako ne kupim sa sajta onda uvek pronađem kod mene nešto slično. Pa hajdemo onda! ☺

YOINS:



- Iako već imam ranac za ovu školsku godinu dosta mi se dopadaju manji rančići da se koriste kao torbe na svakodnevnom nivou a takođe mogu nekad i za školu ako ne nosim puno tog dana. A što se košuljica tiče one su mi uvek preslatke, kao i majice sa natpisom. Boyfriend jeans na ovaj fazon želim da kupim već jako dugo i mislim da su takođe super za školu, i dopada mi se jer su skroz comfy. ☺

SheIn:






- Jako mi se dopada kako par detalja u boji mogu dodati dosta jednim farmericama i zbog toga mi se jako dopadaju prve. Nemam nijedan par farmerki sa kaišima gore i već dugo želim da ih kupim i zato mi se dopadaju ove. Natpis na crnoj majici je bukvalno life, a i bela je prilično slatka. 

ZAFUL:







- I sa ovog sajta najviše mi se dopala jaknica, koja nije u mojoj boji ali je ipak jako slatka i primetila sam da dosta jutjuberki ima sličnu, a ide i uz ovaj preslatki ranac. Sat je prelep iako mislim da je jako teško snaći se na njemu ipak bi ga uzela. ☺ I džemperak bi bio presladak uz neke high waisted pantalonice sa obzirom da je malo crop top.

- I to bi bilo sve za ovaj post, obavezno posetite ova 3 sajta jer imaju prelepe stvari. A mi se vidimo vrlo uskoroo! 

24 коментара:

  1. Divna lista! Najviše mi se dopadaju satić i ranac sa Zaful sajta :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Nisu sve stvari u mom fazonu i ne bih ih sve nosila, ali mi se baš dopadaju. Pogotovu tregerice sa Sheina i sat sa Zaful-a. Odlična lista i post 💖


    Smoothieglam.blogspot.com Pogledaj i moj blog i učlani se ako ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divna wishlista. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/08/veryme-oriflame.html

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo *_* Pogotovo ovo sa Zaful sajta. Jedino mi se ranac nije dopao , ali to je opet stvar ukusa. Takodje su oba para farmerica sa SheIn sajta su savrsena. Majice , kosulja i crni ranac su vrlo lepi svakako :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Divne stvarčice si odabrala, svaka čast Nina! Zaful, She In i Yoins sajt su zaista odlični. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne stvari *-* Definitivno bi odabrala slične stvari sa ovih odličnih sajtova *-*

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Super stvari si odabrala!
    Alo sat je malo savrsenstvo!
    *_*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična lista, jakna i sat mi se najviše dopadaju! xx
    Vesna - Home Chic Club
    novi post:http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  9. Hocu ovu sarcastic majcu. XD

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, najviše mi se svidjaju rančevi, ali i farmerke sa tregerima su dobre. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши