четвртак, 12. мај 2016.

#How-to Make good look for blog?! | BLOGGING


- Pre nego što počnem sa ovim postom samo bih želela da naglasim da nikako ne mislim da je izgled mog bloga "savršen" ili slično, samo sam htela da podelim sa vama nekoliko saveta, koje sam ja, vremenom, stekla po pitanju uređivanja izgleda bloga. I da, izgleda da imam novu rubriku na blogu- #how-to, iskreno se nadam da niko od blogera nije imao ovakvu rubriku, jer sam htela da napravim nešto novo. Druga stvar koju sam htela da vam kažem jeste da sam bila odsutna sa bloga oko nedelju dana, ali škola i druge obaveze su učinile svoje. Dakle, u današnjem postu ću vam pokazati par saveta za izgled bloga, saznaćete gde tražim pozadine, pravim banere i tako dalje. Pa, pošto je ceo uvod bio nepovezan, hajde odmah da počnemo.

Svoj stil

- Kao i kod pisanja postova, izgled bloga bi takođe trebao da bude upečatljiv i originalan. Ako svi blogeri prave izgled na jedan fazon, a vama se to uopšte ne dopada, ne morate to i vi raditi. Ako vam je blog na jednu temu, nemate potrebe da vam izgled previše "štrči" od toga. Takođe, pri pravljenju izgleda dobro je ubaciti i malo sebe, vašu omiljenu boju, motiv, ili citat, jer će tako ljudi zapamtiti vaš blog, a i vas pri tome. I nemojte praviti potpuno isti izgled, i "krasti" nešto originalno što je drugi bloger pre vas napravio, jer ni vi ne biste voleli da se nađete na njegovom mestu. ☺

Ne menjati izgled, ako ste nesiguran oko njega

- Verovatno znate da sam pre par nedelja i sama stavila novi izgled bloga, i iskreno stari sam imala već mesecima i potpuno mi je dosadio. U jednom momentu sam samo pravila banere i tražila pozadinu za blog, isporobavala razne izglede, ali ni jedan mi se nije 100% dopao. Ako niste dugo menjali izgled bloga i to mnogo želite, nemojte samo napraviti bezvezan izgled za 10 minuta, čisto da biste ga promenili. Ipak je sam izgled nešto po čemu će vas čitaoci pamtiti, tako da makar bi trebalo više truda, pa čak iako to zahteva više vremena.

Pozadina

- Najčešće pozadinu za blog nalazim na Pinterestu ili We heart It-u, jer jednostavno imaju veliki izbor šarenih i veselih pozadina, a takve najčešće i stavljam. Savetovala bih vas da ne postavljate mnogo tamne pozadine, jer meni (a sigurno i još nekome) nekako odbojno izgledaju. Takođe ako je slika premala, pozadina će ispasti dosta mutna, pa vam ni to ne bih preporučila.

Peacock Feather Wallpaper:

Baner

- A što se banera tiče, njega pravim preko PicMonkey editora, dopada mi se što je jako jednostavan za korišćenje, a ima dosta odličih fontova slova, takođe mogu da se ubacuju i razne ukrasne png sličice sa interneta, mada sam sigurna da svi već znate za njega. 


- Sve što ja radim je ubacivanje png formata, preko koga pravim baner, zatim pronađem neki odgovarajući font slova, i za kraj ih samo ukrasnim manjim sličicama. 









- Mislim da ste ovo svi već znali, ali ako eto, ako vas je zanimalo gde i kako pravim baner za blog, tu je odgovor. ☺ Pre nekog vremena sam pokušala da preuzmem Photoscape editor, ali nije imalo dovoljno prostora u računaru, mada mi je svakako to u redu, jer i PicMonkey poprilično dobro "radi svoj posao".

 Gadžeti

- I za kraj, što se gadžeta tiče, po meni je najbitnije da ih nemate prepuno. Bloger ima raznih opcija, ali nije vam potreban gadžet bukvalno za sve. Mislim da su neki najosnovniji podacičitaoci, arhiva bloga, i prevodilac (kako bi svako iz inostranstva mogao da razume tekst). Naravno, ja kao većina, imam još po nekoliko njih, popularni postovi, pregled, collab partneri, tagovi i tako dalje. Uzmite neke po svom izboru, ni premalo a opet ni previše njih. 


- I to bi bilo to od ovog posta, a ja se zaista nadam da je novim blogerima bio od ikakve kakve koristi. Kao što sam i na početku rekla, ne mislim da je moj izgled bloga nešto poseban ili slično, samo sam želela da posavetujem mojim ličnim mišljenjem oko par stvari. Iiii vidimo se uskoro, 
yours:

16 коментара:

  1. Post ti je zaista koristan, super si sve napisala. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja najvise volim jednostavan izgled bloga. Trudim se sto vise da budem svoja! Divan i poucan post Nina! ♥

    Novi post kod mene! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predobar post! Sigurna sam da si mnogima pomogla, svaka čast! Post je jako koristan i potpuno se slažem sa svim tvojim savjetima. ♥

    Novi post -----> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo si sve napisala. Ni jaa ne volim tamne pozadine, sebi sam stavila svetlu i roze, jer mi je to jedna od omiljenih boja. :)
    Suoer post, originalan, kao i ideja za novu rubriku. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. SUPER TI JE POST ... UVIJEK NAPIŠEŠ PRELJEPE POSTOVE <3 AKO ZELIS ZAPRATI MOJ BLOG :D

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, sve je jako lepo objašnjeno, apsolutno se slažem sa tobom za sve što si napisala :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши