субота, 21. мај 2016.

HELP!

Ovako, ovo će biti jako kratak, i samo informativan post, takođe, potrebna mi je pomoć oko jedne stvari. Poslednjih nedelju ili dve moji postovi se na blogger kontrolnu tablu obljavljuju tek 5-6 sati nakon što ih stvarno objavim Iz tog razloga malo vas i vidi moje postove, i zbog toga zadnjih nekoliko ima manje pregleda i komentara nego uobičajno. Zaista bih želela da vratim blog na staro, i da svi mogu na vreme da vide i čitaju moje postove, jer inače stvarno neće biti isti. AKO BILO KO OD VAS ZNA KAKO MOGU OVO DA RESIM ILI JE IMAO SLICNIH SITUACIJA, MOLIM VAS OBAVESTITE ME U KOMENTARIMA. Ako se situacija brzo reši, uskoro vas čeka novi post, jer sam napisala dva ali ne mogu još da ih objavim, iz tog razloga. Nadam se da ste razumeli, hvala u napred svima!

8 коментара:

  1. Nazalost,ne mogu ti pomoci, jer i ja imam isti problem, samo sto se moji postovi pojave posle 2h :(

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kod mene je sve u redu. Da li se kasno objavljuju postovi koje zakažeš ili ovako kada samo stisneš objavi, pa se ne objavi odmah? Ako su u pitanju postovi na zakazivanje, onda ti možda nije podešena zona vremena. Na primer ako zakažeš za 3 sata, objavi se kada bude bilo 3 sata u toj zoni koja ti je podešena, a ne kao kod nas. Ako je ova druga situacija, onda stvarno ne znam o čemu je reč.

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo kad stisnem "objavi", ne zakazujem ih, a i podesena mi je nasa vremenska zona. :/

      Избриши
  3. Nisam najbolje razumjela u čemu je problem: samo ti kasne postovi? Provjeri u onim podešavanjima koji se nalaze desno od posta (imaš da zakažeš post i to), da se nije nešto poremetilo. Ako želiš, javi mi se na email: becreativea23@gmail.com ili innisall.official@gmail.com pa ću probati da ti pomognem. :) ♥

    Novi post
    http://innisall.blogspot.com/2016/05/na-podgorickom-sajmu-knjiga.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Objave se oni na blogu, ali ne izadju na vreme na kontrolnu tablu nego par sati nakon sto ih objavim. Hvala na pomoci u svakom slucaju...

      Избриши
  4. Nisam imala ovakvih problema, ali ne vidim u cemu je problem da izadju postovi koji sat kasbije, svakako cemo ih videti tog dana. :)
    Ti samo pisi,a pojavisec se nama na kontrolnoj tabli, ne brini. ♡

    ОдговориИзбриши