понедељак, 28. децембар 2015.

DECEMBER Q&A | Last 2015 Post

↑ Slika gore nije baš za Q&A ali mi se dopala. 

- Ne mogu da verujem koliko je 2015. godina brzo prošla, osećam se bukvalno kao da sam juče dočekivala Novu godinu. Kako bih je obeležila na najbolji način, odlučila sam da napravim Q&A u kome ću odgovoriti na vaša pitanja. Izvinjavam se ako to nisu sva pitanja, ali nisam mogla sve da pronađem, jer ste postavljali u više postova. Takođe, izvinjavam se ako se nađu pravopisne ili gramatičke greške, jer sam pitanja direktno kopirala onako kako ste mi postavljali. Hvala svima koji su pitali, a mi hajde da pređemo na post. ♥


1. Omiljena pesma dok traju praznici?
Pogledaj ovde.

2. Da li već znaš gde ćeš za Novu godinu?

Ili ja dolazim kod najbolje drugarice, ili ona kod mene.


3. Da li gledaš pll i ako jesi, da li si gledala specijal?

Ostala mi je još jedna sezona, ali dok traje škola ne mogu da je odgledam, pa ću nakon toga verovatno i specijal. 



4. Omiljena knjiga?

Onlajn devojka i dosta knjiga Keti Hopkins. ☺


5. Da možeš da biraš, koji bi lik iz knjige bila? (Bilo koja knjiga)
Pa ne znam, verovatno Peni iz Onlajn Devojke, ko god da je pročitao zna zašto. ☺

6.Koji telefon imaš?
Alcatel One Touch  997.

7. Kada ćeš stavljati svoje slike na blog?♡
Kad budem imala priliku da fotografišem, a poslednjih dana bile su moje fotke. ☺


8. Koje bi osobine promenila kod sebe?
Pa verovatno da nisam toliko tvrdoglava. Nisam osoba koja uvek želi da sve bude po njenom, ali sam definitivno osoba čija reč u svakoj raspravi mora da bude zadnja. Takođe ne bih volela da se tako brzo ljutim, i kad me neko uvredi verovatno sam sa njim u svađi narednih petsto godina i nikad ga ne ostavljam na miru. ☺ 

9. Grad snova?

LA i New York, nadam se da ću ih jednoga dana posetiti. 

10. Omiljeni broj?

Uvek mi je 3 srećan broj, nekako uvek mi sve uspeva iz 3. puta. ☺



11. Omiljena knjiga?
Vrati se na pitanje broj 4. 

12. Film koji preporucujes?

Aaa, ima ih toliko. Prvenstveno DUFF jer je jako poučan a i zanimljiv.  Not Another Teen Movie, Princezini Dnevnici, Wild Child, Mean Girls 1 i tako dalje. ☺



13. Sta je stvar koju najvise volis?

Moja porodica, iako to nije materijalna stvar.



14. Da li si ispunila sve ciljeve koje si imala u 2015-toj godini?
Većinu. 

15. Koji su tvoji ciljevi u 2016-toj godini?

Možda bude poseban post. Ali uglavnom, da bolje učim, više pišem i da se više radujem malim stvarima. 


16. Omiljeni karmin?
Nemam. 

17. Omiljeni lak za nokte?

Nemam sliku, uglavnom Nail Lacquer tirkizne boje.  


18. Omiljeni proizvod za usne? :D

Baby Lips, jer još nisam probala EOS, a za sada mi Baby Lips savršeno hidrira usne. 

19. Koliko ti vremena treba da napises jedan post?
Zavisi, nije sve i pisanju, opet fotografisanje, potraga za slikama ume dodatno da potraje. Ali u proseku samo pisanje nikad više od sat vremena.

20. Da li u tebi cuci umetnicka dusa?

Ja sam anti-talenat za umetnost. ☺



21. Jesi li perfekcionista?

Umem da budem, ali konkretno nisam.



22. Zbog čega zapravo voliš da pises blog?☺

Jednostavno mi prija i uživam u tome. 


23. Koliko vremena ti treba da se spremiš kada ideš negde?
Od 20 minuta pa dalje.

24. Kojim svojim postom si najzadovoljnija?

Pa ne znam, na gadžetu "popularnih postova" su mi uglavnom omiljeni, jer se vama najviše dopadaju. 



25. Koji je tvoj najveći cilj u 2016. godini?

Iskreno ne znam.



26. Šta planiraš da bude tvoj prvi post u 2016. godini?

Možda utisci za prethodnu godinu, i ciljevi za novu, ali nije sigurno. ☺


27. Šta radiš u slobodno vreme?
Pišem, čitam, gledam filmove, gledam Owari No Seraph, "smucam" se po društvenim mrežama i tako. ☺ 

28. Ko su tvoje omiljene blogerke?

Zaista ne mogu da izdvojim, sve su mi jako drage.



29. Da li bi u skorijoj budućnosti otvorila jutjub kanal? Ako da, kakve bi videe snimala?

Ne planiram.



30. Da li si nekada bila na televiziji?

Da, kada je bilo nešto u našoj školi, i jedanput kad me je neka žena intervjuisala prethodne godine kao slučajnog prolaznika u Aqua Parku. Ali mojom zaslugom, ne. ☺ 


31. Koje je tvoj omiljeni predmet u školi?
Engleski i italijanski.

32. Da li umeš da sviraš neki instrument?
Pored umetnosti, anti-talenat sam i za muziku. ☺ 

33. Da li umeš da crtaš? Pokaži nam neki od svojih crteža :)

Ne umem mnogo dobro. 

34. Omiljene blogerke?
.
35. Omiljene jutuberke?
Alisha Marie, Nikki Philippi, Zoella, Eva, Bethany, Meg... 

36. Omiljena knjiga?
4. pitanje.

37. Omiljena pesma?
1. pitanje. 

38. Tvoj najveći uspjeh ove godine?
Morala bih da razmislim oko ovoga. ☺

39. Omiljeni blogovi?

.

40. Strana ili domaća muzika?

Strana, domaću jako retko slušam. 

41.Omiljena boja?
Tirkizna i zelena.

42. Ko ti je najdraži ove sezone iz pinkovih zvezdica?
Nika Purić, preslatka je i jako talentovana iako ne pratim ovu sezonu mnogo puno. ☺

43.Omiljeni blog?

.
44. Gde pronalazis slike za post (najcesce)?
We ♥ It.

45. Kojom ocenom bi ocenila svoj blog od 1 do 10?

Osmicom otprilike. 



46. Sta ces da poklonis porodici za Novu godinu (ako si odlucila)?
Za brata imam neku igračku, mami sam kupila parfem i  kupku i verovatno ću dodati još nešto, a za tatu i još po nekoga kupujem u ponedeljak. ☺ 

47. Kako si odlucila da das ime svom blogu?

Tad nije bilo toliko popularno kao sada, i iskreno prvo mi je palo na pamet. 



48. Navedi nekoliko stvari koje ti se ne svidjaju i koje ti se svidjaju kod tvog bloga?

Neredovno pisanje i malo svojih slika mi se ne dopadaju, a ostalo mi je uglavnom okej do neke mere. ☺



49. Posao iz snova?

Turistički vodič na nekom lepom mestu ili stjuardesa su mi malo "realniji". A youtuberka bih volela takođe, ali kod nas ne može uglavnom da se živi od toga. ☺ 


50. Da li jos uvek gledas neki crtani?
Ponekad kad brat gleda televizor mu se pridružim, i volim da gledam animirane crtane filmove i animee. ☺

- Opet hvala svima koju su postavljali pitanja. Svima vam želim mnogo uspeha i sreće u Novoj 2016. godini. Vidimo se u narednom postu, ćaooo! ♥



21 коментар:

  1. I meni je ova godina prebrzo prosla, ali iskreno se nadam da ce 2016. jos brze. Ja sam takoder jako tvrdoglava:')♥

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Ova godina je jaaako brzo prosla, tebi sretna 2016. zelim ti puno uspjehha! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ova godina je jako brzo prosla!


    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post! Svidja mi se ova motivacijska slika sa pocetka hehh. Imas vrlo zanimljive odgovore, i meni je 2015. prebrzo prosla ali definitivno je bila jedna od najboljih. Takodjer pratim PLL, serija je vrh :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, javi da uzvratim: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Nina mislim da si jedna jako divna osoba.Iste smo za ovo 'moja reč mora da bude zadnja.'
    Uživala sam čitajući,i srećna Nova godina , draga♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je srecan brroj 3, taj sam broj i u dnevniku haha. Inacee po odgovorima vidim da bih i ja slicno odgovorilaa i mislim da imamo slican ukus. ♥

    Pogledaj moj blog ovde & novi post ♥
    mail; isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični odgovori
    svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Ponovno odličan post i odgovori.
    Nadam se da će Online djevojka uskoro stići i kod nas jer ju svi hvale na sve strane :D

    ОдговориИзбриши